רוצים להרחיב את הידע בתחומים רבים באתר יש מאמרים רבים בנושא באופן כללי אצלנו ב-Free1 תוכלו למצוא מאמרים מושקעים שיעזרו לכם ללמוד ולהבין יותר.

הכן מחשבך: הניקוי המושלם

שמירה על ניקיון המחשב היא חלק חשוב בשמירה על הביצועים שלו. זה לא רק יעזור לשמור על הפעלת המחשב שלך מהירה וחלקה יותר, אלא גם יעזור להאריך את חיי המכשיר.

מה להכין מראש?

בתקווה שעקבתם אחר המדריך הקודם, צריכים להיות בידיכם:

– מברג טסטר (או מברג שענים).

– קיסם.

– סמרטוט עם אלכוהול.

– משחה טרמית.

– שואב אבק או ספרי אוויר.

לכן, אחת ל-4 עד 6 חודשים, ובמיוחד בתקופת הקיץ החמה והלחה, יש לנקות את המחשב מבפנים. תהליך הניקוי הוא דרך מצוינת לשפר את מערכת הקירור של המחשב, להאריך את חייו ולהשקיט אותו, מבלי להעמיס עליו עוד מאווררים. אנו נבצע את התחזוקה מבחוץ פנימה, ונשאיר את סביבת המעבד הראשי לסוף, שכן תהליך ניקויו הוא המורכב ביותר.

הנה דרך פשוטה וזולה לשפר את ביצועי המחשב שלך: נקה אותו. עם פריטים ספורים בלבד, תוכלו להחזיר את הנוער לזבל הרועש שלכם ועל הדרך אפילו תבריש את המעבד.

1. שואב אבק

2. כפפות גומי

3. שמן אקליפטוס

4. לוחות אם למחשב

5. מטלית אבק או צמר גפן

6. שילוב של סודה לשתייה ומים

7. מברשת שיניים עכשיו כך תעשו זאת: שימו את הכפפות, חברו את השואב לחשמל, הפעילו אותו והגדרו אותו כך שאבו גושי אבק ולכלוך גדולים מתחתית המארז שבו נמצא המעבד. לאחר מכן, הטה את לוח האם שלך כך שהגב שלו יורד כדי למנוע מכימיקלים כלשהם ליצור מגע עם פני השטח שלו בזמן שאתה עובד איתו. ואז הושט יד מתחת ללוח השתמש במברשת שיניים כדי להבריש בעדינות כמה פירורים שנשארו תקועים בין שקע המעבד ל גוף הקירור.

1.כדי להסיר את המשחה התרמית הישנה, השתמש בלהב כדי לגרד את הצד התחתון של גוף הקירור ולמשוך כמות קטנה בבת אחת כדי לקבל מושג כמה משחה תרמית יש בסך הכל. אם אתה רואה יותר מדי, ייתכן שיהיה חכם להסיר את גוף הקירור הישן ולהתקין אותו מחדש עם משחה תרמית חדשה לפני שתמשיך בהכנה שלך להתקנה. אם אינך רואה פירורים, פשוט החליפו אותו על ידי קילוף הגב שלו והנחת משחה חדשה על פני השטח שלו על ידי מריחת האצבע או קיסם נקי.

2. שימוש חשבון. נקה בעדינות את נקודות המגע של המעבד ולוח האם עם מקלון צמר גפן או מטלית לחה כדי להסיר פסולת או אבק.

3. שחררו את תושבת ההחזקה ממקומה על ידי שחרורו קלות נגד כיוון השעון עם האצבעות.

4. יישר פינה אחת של הלוח האחורי על אחד מחורי הברגים שלו, כך שהוא יהיה במגע עדין איתו (ראה להלן).

5. השתמשו באצבעותיכם כדי להבריג פנימה והדקו אותה בכיוון השעון עד שתרגישו התנגדות קלה נגדן, ואז עצרו כשאינכם מרגישים יותר התנגדות (3-4 סיבובים אמורים להספיק).

6. הגן על כניסת הצינור מפני חסימה על ידי מתקן (כגון דפוס, תקרה) או חסימה על ידי הנחת חתיכת קרטון קטנה לתוך הפתח שבין הצינור לצינור (ראה איור 3).

7. אם ברצונך להשתמש בשואב האבק שלך מבלי שתצטרך לנתק אותו, התקן את כבל החשמל שלו על שקע שאינו בהישג יד מהמקום בו תשתמש בו כדי שלא ייפול בטעות ויגרום לסכנה (ראה לְהַלָן).

8. כדי להסיר את כבל החשמל של המנקה, חתוך תחילה כל אורך עודף בקצה אחד באמצעות חותכי חוטים . חותכים כל אורך עודף בקצה אחד באמצעות חותכי חוט.

9. לאחר מכן כופפו את הכבל לצורת C והשתמשו בצבת כדי לצבוט את שני הקצוות הפתוחים יחד לפני חיבורם לתקע או לשקע. לאחר מכן כופפו את הכבל לצורת C והשתמשו בצבת כדי לצבוט את שני הקצוות הפתוחים יחד לפני חיבורם לתקע או לשקע.

10. כדי להסיר את החשמל כאשר אינו בשימוש, נתק תחילה את המנקה משקע החשמל על ידי דחיפה של התקע בחוזקה עם האגודל עד שהוא יוצא מהשקע שלו, ולאחר מכן משוך את הכבל בחדות בשתי הידיים כך הכבל לא יתנדנד בצורה רופפת, ולבסוף יחזור על השלבים כדי לחבר אותו שוב. אל תשאיר את המכשיר ללא השגחה כשהוא מחובר לחשמל.

המדריך הוא מדריך כללי בלבד, ואינו המצלה לבצע פעולות, המערכת אינה אחראית על כל נזק שיגרם כתוצאה מכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *